Порядок подання та розгляду звернень колектором

 

При виникненні необхідності подання звернення/скарги, просимо користуватися наступним алгоритмом:

 

1. Напишіть лист, який обов'язково має містити наступну інформацію

  • прізвище, ім'я та по-батькові заявника
  • телефон заявника, за яким можна зв'язатися та уточнити інформацію щодо зверння/скарги
  • прізвище, ім'я та по-батькові боржника, якщо до вас зверталися як до третьої особи
  • найбільш зручний для вас канал комунікації (мобільний телефон, месенджер, поштова скринька)

2. Ваш запит/звернення буде оброболене протягом 5 (п'яти) робочих днів, результат буде повідомлено обраним вами шляхом комунікації.

 

Порядок і спосіб погашення простроченої заборгованості 

 

Порядок і спосіб погашення простроченої заборгованості відрізняється від кредитора до кредитора. Тому, для уникнення непорозумінь, будь ласка, зверніться на нашу гарячу лінію, наші спеціалісти вас проконсультують відносно того, як можно погасити заборгованість.

 

 

 

Телефон гарячої лінії                                    email адреса для звернень

+380 73 031 65 53                                        svs.debtcollect@gmail.com